Torsdag

Hej,

Redan höst? Det har ju bara varit sommar i ca 2 veckor.  Fast att det är så kallt nu får mig bara mer på humör att shoppa höstkläder, vilket är bland det bästa som finnd. Alla dessa mörka färger.
Nästa vecka har jag planerat fullt med shopping, Jag ska spendera 3 shoppingdagar, i Lysekil, Göteborg och sedan ta mig en tur till Trollhättan. Hoppas hitta massor av fint.

Dagen idag har varit helt okej. Fick vakna tidigt för att vara på Princess kl 9 och hämta tårta. Sedan bar det av till jobbet där det blev fika, kramar och present. Jag var helt säker på att det var en orange filt och jag hatar orange.
Men när jag öppnar presenten hemma så får jag se att det är en underbar strand handuk ifrån ESPRIT. Så underbar är den. 
När jag väl hade kommit hem så sommnade jag i 2 timmar. När jag hade vaknat så tog jag och mamma en mysig tur till Torpahallen för att handla mysmat.
 
Ha det bra alla!

(Min underbara handuk som är jätte stor. Härligt!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Jag trodde inte att du hade pengar för jag hade faktiskt tänkt fråga dig om du ville bli med till ullared. Men ha det bra

2008-08-08 @ 23:25:15
URL: http://linneanygrenmunkbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0