Uppdatering.

Hej Alla glada!
Denna helg har varit helt lugn. Jag har inte gjort något alls förutom att pratat skvaller med Madeleine.
Pappa kom hit igår efter att ha varit i Turkiet med det jag hade bestält på planet.
Kate Moss parfym och björnborg beach bag som jag tänker använda som gympa påse. Den var större än jag hade tänkt mig.
Aja nu slipper jag spara på mitt kate moss parfym i prov glas. Den luktar underbart!


Mamma sitter med sin vännina och planerar nästa års resa till Turkiet, denna gång blir vi 4 tjejer om jag nu får med min min planerade resekompis. Vi kommer ha det grymt roligt, Stackars Mehmet som måste se oss varje dag.
 
Nu ska jag gära lite turism läxor. Puss


(Kate moss parfymen)


(Björn Borg beach bag)

Kommentarer
Postat av: Linnea

Såklart jag ska bjuda dig, jag vet inte vilka mer jag ska bjuda. Du kan ju hjälpa mig ;)

2008-08-28 @ 20:19:24
URL: http://linneanygrenmunkbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0