Dagen

Hej alla!
Idag har jag åkt fram och tillbaka.

Jag började med att åka till Trollhättan med Mamma och Tom, där åt vi thai-mat och sedan shopping.
Fick bli en marin inspirerad tröja ifrån Gina tricot.

Efter Trollhättan skulle vi till Överby, men när vi var påväg dit så ringde lönekontoret så fick vi skynda oss dit så att jag fick skriva på massor av papper, sedan fort till skattemyndigheten och sen tillbaka till jobbet.

Efter det åkte vi för att handla mat, jag gick in till lindex för att köpa strumpbyxor men jag köpte istället ett par gråa leggings. Kanske blir fint till hösten?!

Imorgon blir det en tur till Lysekil.
Lysekil är kärlek, Alla gillar väl västkusten?

Nu ska jag se på film, Ha det bra alla!



(Tröja och Leggings med text)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0