Dagen

Idag har jag varit helt ledig ifrån mitt liv. Och det känns bra efter att ha jobbat hela helgen.
Så idag har jag spenderat dagen hemma i soffan, ätit glass och mått almänt bra.
Imorgon  är jag också ledig men då har jag planerat dagen.
Tandläkarbesök vid 13:00 och sen shopping, måste ha present till Älskling som fyller år nu i helgen och Pappa som fyller år på måndag. Jag gillar inte att köpa presenter till en pojkvän. Och jobbigare blir det när han har allt och inte vill ha något. Jag får väl satsa på det vanligaste=Underkläder. Pinsamt om man köper fel storlek men strunt samma. Då har han ju något att växa i eller att krympa i.

Ska även försöka att gå med mig söta Nathalie ut på shopping. Ni får höra imorgon om jag lyckades!
Ha det bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0