Mycket att göra

Jag hinner aldrig att skriva här.
Jag jobbar till 19:00, är hemma vid 19:30 och sen äta/bada klar vid 20:00-20:30. Sen är jag knappt vaken efteråt.,
Men imorgon är jag ledig så det ska bli så skönt att få sova länge, inte stressa och bara ta det lungt.
Morgondagens planer är att
Vila, Luncha med mamma, till skattemyndigheten och sen på kvällen personal fest. Inte så värst smart att ha festen på onsdag när man jobbar på torsdag men jag får helt enkelt ta det lungt och komma hem lite tidigare.
Jag har några bilder som jag ingentligen borde satt ut i Stockholm men jag tänkte att jag gör ett helt inlägg med bara bilder, så blir säkert det jätte bra.

Nu ska jag lägga ut bilder och sen gå och vila mig.
Ha det bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0