Shopping

Godkväll!

Idag har det varit en riktigt bra dag faktis, Jag vaknade utvilad.
Hann med ett långt skönt skumbad. Sedan bärde det av till tandläkaren som gjorde att jag har fått tandvärk nu.
efter tandläkaren blev det lite gos med Älskling för att sedan bege mig ut flr shopping. fytusan vad jobbigt det är att köpa födelsepresenter till killar. Och denna gång hade jag 2 st att köpa till.
Iaf, Det fick bli underkläder till Älskling, svart/bruna randiga ifrån Tiger of Sweden och till min kära pappa bad grejs.
Måste även köpa en äggklocka, vart köper man sådant?

Jag hittade inget till mig själv, vilket jag redan viste innan jag åkte. Det är ju nästan bara rea på sommar kläder överallt.
Ge mig höst kläder nu tack? och specielt höstskor.

Älskling kom även framtill att jag aldrig blir nöjd gällande årstiderna. När det är sommar vill jag ha höst, när det är höst vill jag ha vår,när det är vår så är det vinter jag vill ha med mörka kvällar, tända ljus inomhus och något varmt att dricka.
Han har nog rätt, jag är aldrig nöjd!

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0