Aldrig som man har tänkt sig.

Hej!
Kom precis hem ifrån stan där jag trodde jag skulle få gå i affärer. Men självklart så blev det inte så. Eftersom det är en röd dag idag så var självklart allt stängt. Vi hamnade tillslut på ett cafe vid hamnen.
Och klädselen igår blev också helt annorlunda än vad jag hade tänkt. Det slutade med att jag hade på mig min Adidas dress. Men lika mysigt var det.

Hoppas alla ni andra har haft en mist lika mysig midsommar som jag.
Imorgon bär det av till Stockholm igen. Ska faktis bli ganska skönt att få lämna skogarna. En helg av avkoppling i skogen räcker detta året. 
 
Nej, nu är det dags för jordgubbar!
Ha det bra

(Mamma och jag)



(Modellen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0