Dåligt humör= ingen shopping

Imorses vaknade jag upp med väldigt dåligt hurmör. Jag var arg på allt och alla och hade inte alls någon lust att bege mig ut. Men vid 3 så gjorde jag ett försök,
Men jag borde aldrig åkt. Det var bara sommar-rea överallt och jag var mer instäld på att hitta höst kläder.
Så jag gav upp ganska tidigt med dagens shopping.
Mitt humör blev bara värre och värre med dagen så det var rätt skönt att få komma in igen.
Efter en glass och choklad så blev humöret bättre.

Nu har jag precis bokat biljet på Cosmonova och föreställningen/filmen Sea Monsters 3D. Morbror måste ju få se något i storstaden.
Snart är det dags för sovdags och förhoppnigsvis vakna upp på ett glatt humör imorgon bitti
Godnatt


(Det enda plagget jag fick med mig hem)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0