Hemma igen, Bra eller Dåligt?

Heeej!!!
Nu är jag hemma ifrån varma härliga Turkiet, Men till min glädje så var det varmt här med.
Jag har haft det underbart bra, det har varit en lugn sol resa med långa dagar på stranden och kalla härliga drinkar på kvällen, precis sådär som en lugn avslappnad semester ska vara. Men det var faktis skönt att komma tillbaka till sverige, ser fram i mot sommar lov och massa jobb.
Igår kom även en annan glad nyhet, min morbror kommer (kanske) hit nu redan på måndag för att stanna här en längre period. Denna Sommar kommer bli bra.

Nu är det dags att sova, Vaknade kl 4 imorses och var ute och sprang.
Sov gott!


(Jag och min älsklings bil i Turkiet)


(Andreas och jag, 2006)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0