Norrland, bara skog?

Godmorgon,
Vaknade precis upp i dom norrländska skogarna. Har inte hunnit att blogga eftersom jag har varit på resande fot sedan i onsdags. Då jag åkte upp till Stockholm, spenderade natten där och nu igår (läs:torsdag) bege mig till Örnsköldsvik i Norrland för att spendera midsommar här.

Jag har alltid haft en liten fördom om Norrland, att allt bara är skog. Och änså länge så har Norrland bevisat att jag har rätt.
Vart är alla söta norrländska killar?

Jag tänkte att det faktisk skulle bli rätt så skönt att komma bort ifrån allt men så fel jag har. Jag längtar tills söndag då jag får åka tillbaka till Stockholm. Jag har planerat en måndag full med shopping. och sen hemresa till Vänersborg på tisdag.

Nu är  det dags för en dusch och äntligen få prova dom nya produkterna för hår och ögonfransar,. Visar sedan!

Ha det så bra!



Stockholm


Örnsköldsvik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0