Dagen

Denna dag har gått otroligt fort. Vart tar dagarna vägen?
Man vaknar,går till skolan, kommer hem och sen är det redan slut?
Men bara ca 3 veckor kvar till sommarlovet, Skönt.

Jag är redan helt slut efter detta skol året. Igentligen så borde jag plugga massor nu för att få mindre att göra i 2.an. Men orken är slut.
Snälla ge mig söndag nu. Att få vakna upp i Turkiet med dess värme och sol kommer inte skada mig alls. Hoppas nästa vecka går sakta. otroligt sakta.

Jag är iallafall stolt över att jag äntligen vann över alla (madeleine,emrah,ljatif,ida,siw,ullrica) i kortspel. Det tog mig ca 4 månader att vinna men någon måste ju förlora också.

Nu är det dags för tv med gossip girl. Får se om jag hinner fixa med sommar kläder också i pauserna.
Hörs sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0