Semester vänner

Varför får alla så mycket lättare att prata med varandra när man är utomlands? Inte för att jag har något imot det.
Jag älskar att man pratar med alla och får nya "semester" vänner.
Så vem blir det denna gång. En ny Tina, Malin, Ewelina, Elin eller en ny Ida?I
nte någon av dom tror jag. Eftersom ni är speciela och det finns bara en av er.
Men hoppas att man träffar någon som man har lika roligt med. För det har jag verkligen haft med er!



(Jag och Tina)
Malin
(Malin)
Ewelina
(Ewelina)
Ida och jag
(Ida och jag)
Elin
(Elin)


Nu är det dags för mig att göra mig iordning. Jag har fortfarande inte fixat kläder, Kanske tar det imorgon efter eftermiddags-fika med Linnea.
Ha det så bra, och sov gott!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0