Dagen/sjuk igen?

Hej Alla!

Jag börjar bli sjuk igen. All stress och oro gör mig sjuk. Men det går nog över snart.

Igår så var jag på släkt middag, på en grekisk restaurang i Trollhättan, jag åt massor med Zatziki Mums!

Sedan idag så var det vanlig skoldag ifrån halv 9 till 13:20. Efter skolan så följde madde med mig hem en stund tills vi begav oss till B (får inte skriva hans namn). Efter att ha varit där en stund så gick jag hem, fikade med mamma och hennes vännina tills jag fick ett spontant inslag och tog bussen halv 6 till Överby för att shoppa lite. Fick med mig hem 2 saker, hållde på att missa bussen också men då kom grannen så jag fick åka med han. Riktigt snällt!
Ska lägga in bilderna från shoppingen nu.

(Jag imorses,Riktigt kalt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0