Glömt Av

Jag har helt glömt av bloggen, Jag har helt glömt bort allt i mitt liv som inte heter skola och plugga för att få MVG.
Jag var hos min SYO(heter det ens så?) och vi började prata om efterstudier,  Efter jag fick höra att jag borde söka till Högskolan i Lund eller Kalmar och läsa Turism och Service så har jag pluggat konstant. Jag vill verkligen in!

Dagarna går så fort också, vart tar dom vägen?

Iaf så har jag haft en jätte bra och lugn helg. Igår så åkte vi in till Göteborg för att spendera några timmar och pengar. Jag blev vild inne på Zara och provade säkert 20 plagg men allt som fick följa med mig hem ifrån Zara var världens längsta halsduk typ? Men gud så mysig den är.
Jag fick även med mig ett par boots hem.

Idag så har jag pluggat, min lugna helg är över sedan fick det bli lunch på Mc donalds, Perfekt söndags mat?
Nu ska jag återgå till mitt pluggande, med en kopp rabarber grädd te.

Ha det så bra
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0