Telefonsamtal. Det gillar vi!

Fick nyss ett telefonsamtal ifrån Ania.

-Aa det är Caroline
-Helllloooo?
-
Ja?
-HELLLLOO?
-Men ja?
-Oh Caroline, I thought it were someone else

(3 Vackra tjejer, Jag, Ania Mammma
Polen 2006)



Jo så låter oftast när mammas kusin Ania ringer hit ifrån Tyskland. Hon tror alltid att det är någon annan som svarar!?
Då undrar jag, vem skulle svara om inte jag eller mamma? Jo visst jag har allt bett kompisar svara i telefon men ändå känner man inte igen rösten på olika personer? Eller min röst låter som alla andras? :S.

Aja, Åter till något annat!
Vilket väder det är, regen,sol,regn osv. Imorses tänkte jag "Äntligen en dag med sol" Men jo visst halva dagen sol andra halva regn. Jag orkar inte!
Nästa vecka är det höst lov. Vill faktis inte ha det alls, jag har blivit något av en plugghäst och känner mig moteverad att få MVG I alla turism kurser, i dom andra räker det med VG.
Men iaf, Jag kanske ska träffa Ida på höst lovet i Göteborg, kommer bli jätte roligt.
Sedan kanske jag tar mig en tur till Malmö och hälsar på Thomas. Låter inte helt fel!

Men nu är det dags för lite plugg. TURISM-Natur, Kultur och Miljö. Låter spännande eller hur?
Kram

(Jag blöt och trött efter promenad ifrån bussen hem nyss. Skönt att min insida är bra i dessa tillfällen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0