16:46

Hej igen,
Nu har jag hunnit göra massor. Min powewalking blev en till en cykel tur i skogen där jag fick se en orm. Jag fick panik och en snäll äldre man fick hjälpa mig. Hah, jag får en så kallad panik attack då jag bara skriker,gråter hysteriskt. När jag kom hem så började jag plugga men det varade i bara 5 min, jag fick världens städryck och började ordna i min byrå.
Hittade massor av gammla fotografier ifrån utomlandsresor. Specielt på olika turkar? Hjälp.
Dom fick snabbt placeras längst ner under allt.  Men jag är riktigt nöjd!

Har tänkt att börja med alla klänningar/kjolar/toppar till studenten/skolavslutning.
Eftermiddagen är räddad.

Vi hörs snart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0