Måndag

Hej alla,
Igår blev det ingen bloggning alls, eftersom jag placerade mig själv ute i solen hela dagen för att få lite färg. Jag har märkt att blondiner måste vara brunbrända annars är det inte fint . På tall om blondiner så fick jag ett impuls ryck och färgade håret blont. Blev inte alls nöjd först men nu älskar jag det. Ska visa bild senare ;)

Idag så är det inte lika soligt, så jag har tänkt att detta får bli en plugg dag men först blir det powewalking om jag nu orkar att komma ur sängen. Jag la mig klockan 22:00 igår och vaknar 11:30 idag. Vad är det för fel? Hur kan man sova så länge? Denna vecka har jag fått världens lust att bara ta första bästa sista minuten resa och åka iväg, Jag vill åka nu till något varmt ställe. Någon som hänger med?

Eftersom jag tar studenten nästa år så tänkte jag visa er lite olika alternativ på studentklänningar som jag gärna skulle ha på mig. Ni kanske kan få några tips?

Men nu, dusch och Powerwalk.
Hörs senare



                                                                                                                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0